روشاروشا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
مامی مینامامی مینا، تا این لحظه: 34 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

♥ عروسک قشنگ من♥

سال 91 داره تموم میشه!

1392/4/23 7:24
نویسنده : مامی و بابا
156 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوی نازم الان که دارم می نویسم ساعت 13 دیگه چیزی تا تحویل سال نمونده.

بابایی از اداره برگشته و خوابیده,یکم دیگه بیدارش میکنم ناهار میخوریم و تحویل سال...

آخرین غذای امسالمون ماکارانی هست!

سال 91 با همه خوبی ها و بدی ها گذشت,اما سال خیلی خوبی بود چون خدا تورو به من و بابایی هدیه داد....(کیست که از عهده شکرش برآید)

سالی که یکی از روزاش بهترین روز من بود و فهمیدم که مادر شدم و توی دلم یه فرشته پاک و معصوم دارم.

دخترم آخرین روز سال هست و تو 25 هفته 2 روزه که هم نفس مامانی هستی

اولین بهار من و بابا که پدر مادر شدیم و تو رو داریم

عروسکم یه جورایی اولین بهار توست ,عیدت مبارک دختر نازم,انشاالله سال دیگه کنارمونی....

امیدوارم سالهای سال بیام و از خاطرات خوب برات بگم...

خدایا مثل همیشه مراقب نی نی من و همه نی نی ها باش.             91.12.30

                            ی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)