روشاروشا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
مامی مینامامی مینا، تا این لحظه: 34 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

♥ عروسک قشنگ من♥

لای لای

1392/4/23 7:02
نویسنده : مامی و بابا
209 بازدید
اشتراک گذاری

سن یاریمین قاصیدی سن                   اگلش سنه چاى دئمیشم

خیالینى گوندره‌یب دیر                        بس کى من آخ- واى دئمیشم

آخ! گئجه‌لر یاتمامیشام                       من سنه لاى- لاى دئمیشم

سن یاتالى، من گؤزومه                      اولدوزلاری سای دئمیشم

هر کس سنه اولدوز دئیه                    اؤزوم سنه آى دئمیشم

سندن سونرا، حیاته من                     شیرین دیسه، زاى دئمیشم

هر گوزه‌لدن بیرگول آلیب                     سن گؤزه‌له پاى دئمیشم

سنین گون تک باتماغیوى                    آی باتانا تای دنمیشم

ایندى یایا قیش دئییرم                       سابق قیشا یاى دئمیشم

گاه طویووی یاده سالیب                     من ده لى، ناى- نای دئمیشم

سونرا یئنه یاسه باتیب                       آغلاری های هاى دئمیشم

اتک دولو دریا کیمى                          گؤز یاشیما، چاى دئمیشم

عمره سوره‌ن من قره گون                  آخ دئمیشم، وای دئمیشم            استاد شهریار

این شعر ترکی رو بابایی خیلی دوست داره منم دارم البته اولین باری که خودم شنیدم خیلی متوجه نشدم ولی وقتی معنیشو فهمیدم خیلی دوسش دارم.                                              ٩١.١١.١٩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)