روشاروشا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
مامی مینامامی مینا، تا این لحظه: 34 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

♥ عروسک قشنگ من♥

مادرانه

1392/4/27 15:12
نویسنده : مامی و بابا
289 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوی نازم

سلام روشای مامان

سلام روشنی بخش چشمای مامان

دخترم الان که دارم برات می نویسم تو آروم خوابیدی,مثل فرشته ها....بعضی وقتا باورم نمیشه و با خودم میگم یعنی این کوچولوی پاک و معصوم مال ماست!؟باورم نمیشه تو تا 25 روز پیش تو دل من بودی و اونجا توی یه دنیای دیگه زندگی میکردی,اما اینا حقیقت داره تو اومدی و با اومدنت اسم مادر رو,روی من گذاشتی.الان من یه مادرم,مادری که تشنه ی محبت کردنه...چه حس غریب و زیباییست مادر شدن...

دخترکم چقدر زود گذشت!!!خیلی دلم تنگ شده واسه روزایی که تو دلم بودی واسه روزایی که قلبامون با هم میتپید واسه روزایی که دلمو تکون می دادی واسه روزایی که سکسکه می کردی واسه روزایی که آروم تو دلم خواب بودی واسه روزایی که فقط مال خودم بودی!برای تک تک ثانیه هاش دلم تنگ شده,اما روشایی الان که کنارمی برات می نویسم حس بهتری دارم آرامشی دارم که قابل وصف نیست...         ٩٢.٤.١٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)