روشاروشا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
مامی مینامامی مینا، تا این لحظه: 34 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

♥ عروسک قشنگ من♥

نازگلم 40روزگیت مبارک

1392/4/27 23:38
نویسنده : مامی و بابا
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان 

سلام روشای مامان

دختر نازم الان که می نویسم بازم رو تخت کوچولوت خیلی آروم خوابیدی و منم برات تلاوت قرآن گذاشتم.

روشایی امروز به سلامتی ٤٠ روزه شدی!باورم نمیشه روزا و شبها خیلی زود میگذرن و من این روزا در کنارتو غرق شادی و عشقم.دخترم یادته وقتی تو دلم بودی میگفتم بیا و منو به آرامش برسون؟منو به باور مادر شدن برسون؟یادت حرفایی که باهات می زدم؟حالا تو اومدی و من به آرزوهام رسیدم.

دخترم وقتی که با چشمات نگام میکنی دلم میلرزه,گریم میگیره از این همه معصومیت و این همه پاکی....دخترم با هرلبخندی که رو لبهات میشینه نمیدونی چقدر خوشحال میشم,الهی که همیشه لبات خندون باشه الهی که هیچ وقت غم سراغ دلت نیاد.آمین            ٩٢.٤.٢٧

            

g

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بابای الیسا
30 تیر 92 13:06
ای جانم فرشته کوچولوی ناز 40 روزگیت مبارک ان شااله 40000000000000000000000 روزگیتو جشن بگیری عزیزم
مرسی عزیزم

مامانه بهار
31 تیر 92 12:41
سلام . به به چه عجب این وبلاگ درست شد

واااااااای مینا جون چه دخمل خوشگلی داری ماشالله ماشالله ماشالله

عکساشو که میبینم میخوام درسته بخورمش

چه لباسای خوشملی هم پوشیده . از طرف من یه بوسسسسسسسس آبدار بهش بکن.قربونش بشم
خدابراتون حفظش کنه.
راستی براش اسپند دود کن حتمااااااا


mahtab
7 مرداد 92 14:37
سلام یکی از اقوام ما روز 29 تیر 92 صاحب دخمل شدن و اسمش رو روشا گذاشتن برای اولین بار این اسمو شنیدم الان هم برای دومین بار خدا دخترتونو براتون نگهداره
رها
19 مرداد 92 13:20
جاااااااانم
ماشا...
ماشا...
چه قد نازه دخترت ، ایشا... همیشه شاد و سلامت و خندون باشه
ممنون