روشاروشا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
مامی مینامامی مینا، تا این لحظه: 34 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

♥ عروسک قشنگ من♥

پایان 19 هفتگی گل نازم

1392/4/23 6:56
نویسنده : مامی و بابا
192 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان خوبی؟ همه چی روبراهه؟ عزیزکم 19 هفته و 1روزه که تمام هستی من شدی ,خدارو صدهزار بار شکر میکنم که با منی و همدم تمام لحظه های منی.به سلامتی دیروز وارد هفته 20 شدیم تقریبا نصف راهو پشت سر گذاشتیم.گلکم ببخش که خیلی وقته واست چیزی ننوشتم آخه 2 هفته بابا جون واسه سفر کاری رفته بود شیراز و منم خونه مادری(مامان خودم)بودم چند روزیم که اومدم خونه خودمون سرما خورده بودمو نتونستم بیام نت.پریروز با بابایی رفتیم دکتر,خانوم دکتر گفت همه چی خوبه و دوباره صدای قلب نازو کوچیکتو شنیدم و کلی انرژی گرفتم.دکتر برای 3 هفته دیگه سونو نوشت.راستی عسلی این دفعه تو سونو معلوم میشه دخملی هستی یا پسملی و ازین به بعد برات اسم میذاریم.

عزیزکم بزرگ شدنتو,قوی شدنتو حس میکنم,لگدهایی که میزنی محکمتر شده حتی یبار با تکونای نازت از خواب بیدار شدم.با هر تکونی که میخوری کلی امید بهم میدی.حس مادری خیلی حس خوبیه,از خدا میخوام هیچ زنی در حسرت مادر شدن که بهترین حس دنیاست نمونه.

اینم عکس 19 هفتگی زندگی من                          91.11.17

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)