روشاروشا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
مامی مینامامی مینا، تا این لحظه: 34 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

♥ عروسک قشنگ من♥

من به خودم می بالم

1392/4/23 7:08
نویسنده : مامی و بابا
184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی کوچولو خوبی؟دوست دارم بدونم الان چیکار میکنی!؟می دونم که دنیای تو با دنیای ما فرق

داره دوست دارم بدونم دنیایی که تو الان توش در حال زندگی کردنی چه جوریه؟با ذهن پاکت به چی فکر

 میکنی؟میدونم وقتی که صدامو میشنوی آروم میشی,می دونم تو هم به من فکر میکنی.می دونم تو هم

 داری با من و بابایی زندگی میکنی!این روزها زندگی برام طعم دیگه ای داره یعنی از وقتی تو اومدی حال

هوای زندگی عوض شده,یه جور خاص,یه جوری که نمیتونم توصیفش کنم!یه حسی که هم عجیبه هم

 شیرین!بعضی وقتا باورم نمیشه که یه کودک پاک رو تو وجودم دارم پرورش میدم پس خیلی باید مواظب

 رفتارم باشم چون تو همیشه بامنی.عزیز دلم من هنوز نمی دونم دختری یا پسر؟!کاش میشد یه شب

 بیای تو خوابم و خودت بهم بگی!11روز تا دیدار دوباره تو مونده,نی نی جون 21هفته اس که همدم من

 شدی و من به خودم می بالم از اینکه مادر توام.                            91.11.30

        نی نی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)