روشاروشا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
مامی مینامامی مینا، تا این لحظه: 34 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

♥ عروسک قشنگ من♥

خوشحالی بابای مهربون

1392/4/23 7:10
نویسنده : مامی و بابا
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان خوبی دورت بگردم؟

امروز میخوام از خوشحالی بابایی که نسبت به تو داره برات بگم:یکم اسفند من و بابایی و مامان من رفتیم نمایشگاه کیتکس تا یخورده آشنا بشیم و انشاالله بعد عید بریم واسه خرید سیسمونی شما نی نی جون. بابایی از نمایشگاه یه جفت جوراب برات گرفت,خیلی خوشمزه ست!

                             نینی

عزیزکم با ایده و درخواست بابایی اولین لباسایی که برات گرفتیم رو روبروی  تختمون از بند آویزون کردم.هی می بینیم و ای جان ای جان می گیم.دیشب رفته بودیم واسه خرید وسایل خونه که رسیدیم به قسمت پوشک های نی نی که بابایی با خوشحالی یه بسته برداشت.من گفتم ما که اطلاعاتی از پوشک نداریم؟!جامپره,امیدوارم خوب باشه.خلاصه بابای خیلی مهربونی داریniniweblog.comگل خوشبوی مامان و بابا خیلی دوست داریمniniweblog.com

                                                                                                    91.12.6

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)