روشاروشا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
مامی مینامامی مینا، تا این لحظه: 34 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

♥ عروسک قشنگ من♥

آغوشم منتظر وجود نازنین توست

1392/4/23 7:13
نویسنده : مامی و بابا
190 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی کوچولوی مامان امروز به سلامتی 22 هفته رو باهم بودیم و وارد هفته 23 یعنی ماه 6شدیم.گلم با وجود تو در وجودم احساس آرامش میکنم,احساس وجد می کنم و دوست دارم فریاد بزنم و به همه بگم من مادر شدم و تا چند وقت دیگه فرزندم رو به آغوش خواهمکشید.گفتم آغوش؟!دلم برای در آغوش گرفتن تو پرپر می زنه.فکر کنم بهترین حس دنیا باشه وقتی که تورو به آغوش می گیرم,گرچه هنوز تجربه نکردم اما می دونم که همین طوره.نی نی کوچولو تو نگران چیزی نباش که امن ترین جا برای وجود نازنین و پاک تو آغوش من خواهد بود.

اما کوچولوی نازنینم بعضی وقتا دست و دلم می لرزه و احساس می کنم هنوز خام هستم!اما می دونم خداکمکم می کنه,عزیزکم تو الان خیلی بهتر از من می دونی خدا خیلی بزرگ و مهربونه.یادت باشه وقتی به ایندنیا اومدی هیچ وقت فراموشش نکنی,آخه تو این دنیا بعضی آدم ها فراموشش می کنن.حتی بعضی وقت هاخود من!

یادت باشه تو این دنیا اول خدارو دوست داشته باشی بعد مادرت رو,پدرت رو ....,من و پدرت هم تو این راه باید کمکت کنیم و امیدوارم خدا هم مارو کمک کنه.                                    91.12.7

 

                                 اغوش 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)