روشاروشا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
مامی مینامامی مینا، تا این لحظه: 34 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

♥ عروسک قشنگ من♥

هواتو دارم هوامو داشته باش

1392/5/22 9:55
نویسنده : مامی و بابا
1,813 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تمشک خوشمزه ی مامانی

سلام نازگل مامان که مثل اسمت همیشه خوشرویی و خنده رو لبهات خونه کرده,دخترم از صبح دیروز که بابایی از خونه زده بیرون تا امروز صبح که دارم مینویسم من و شما تنها بودیم.شمام که از دیشب پا به پای من بیداری فقط وسطا چرت زدی که جمع کنی 2 ساعتم نمیشه!یه پنج شش باری خوابوندمت اما 2دقیقه نکشیده بیدار شدی وروجک.الانم داری دست و پا میزنی و با کوچکترین اشاره من غرق خنده میشی و انگار حالا حالاها قصد خواب نداری!

دیشب اولین شبی بود که ما دوتایی تو خونه تنها بودیم.یه شبه مادر و دختری!دیشب فهمیدم که نه تنها دخترمی بلکه مونس تنهایی های منی,هم دخترمی هم دوستمی هم خواهرم! آره دخترم من و تو باید  مثل دوتا دوست مثل دوتا خواهر همیشه هوای همو داشته باشیم.هواتو دارم هوامو داشته باش.دخترم دوست دارم.                                  9:29     92.5.22

       LH

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)