روشاروشا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
مامی مینامامی مینا، تا این لحظه: 34 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

♥ عروسک قشنگ من♥

روزهای شیرین ما

1392/9/25 10:45
نویسنده : مامی و بابا
567 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوی نازم

سلام روشای گلم

عزیزکم الان که مینویسم از مرز 6ماهگی عبور کردی و برای خودت خانومی شدی!چکاپ پایان 6ماهگی هم خداروشکر همه چی عالی و خوب بود واکسن 6ماهگی رو هم زدی وتا 1سالگی خبری نیست.از پایان 5ماهگی هم غذا خوردن رو شروع کردی و با میل میخوری اما اصلا آب نمیخوری!بعد غذا به جای آب شیر میخوای!این روزها خیلی بانمک شدی و شیرین کاری میکنی و وقتی که بخوابی خونه سکوت میشه و دل من و بابایی برات تنگ میشه.چند وقتیه که وقتی منو میبینی دستاتو به طرفم دراز میکنی و میخوای بیای بغلم و این موقع است که من ذوق مرگ میشم و بابا حسودی میکنه...نیشخندشوخی کردمزبان

وقتی من تو خونه مشغول کاریم و میبینم پدر و دختر دارن باهم بازی میکنن و هردوشون از ته دل میخندن مزه ناب زندگی رو میچشم,وقتی صبح میشه و 3تایی سر سفره میشینیم و 2تا نیمرو واسه خودمون و 1تخم مرغ آبپز واسه تو میذارم میفهمم که مادر شدم یادم میاد که ما یه خانواده ایم و من 3نفر شدم!این یعنی زندگی و خدارو شکر به خاطر اینهمه لطف و اینهمه خوشحالی...

خلاصه اینکه  روزها دارن تند و تند میگذرن و تنها خاطرات خوبن که ازشون باقی میمونن و چندتا فیلم و عکس که این روزای شیرین ما و تو رو برای آینده ی تو ثبت میکنن تا وقتی بزرگ شدی تو هم شاهد روزهای خوب گذشته باشی .                                                       25.9.92               10:36

روشایی من و بابایی عاشقتـــــــــــــیممم

عروسک خوشگل من روشا خانوم تا این لحظه ، 6 ماه و 8 روز و 19 ساعت و 57 دقیقه و 9 ثانیه سن دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)