روشاروشا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
مامی مینامامی مینا، تا این لحظه: 34 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

♥ عروسک قشنگ من♥

نازدونه7ماهه شد

1392/10/23 5:01
نویسنده : مامی و بابا
474 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

سلام گل بهاری من

دخترم سردترین فصل خدا هم از راه رسید... چهارمین فصل زندگیه تو 

7ماه شیرین از اومدنت میگذره و این روزا داری قد میکشی و بزرگ میشی داری میشی یه دختری که از بچگی آرزوشو داشتم یه دختر کوچولوی معصوم و دوست داشتنی که الان دنیای مامان باباشو زیبا و آروم کرده یه خانوم کوچولوی نازی که خنده هاش زندگی رو به جریان میندازه...

دخترکم دیگه کم کم دنیای اطرافتو درک میکنی و همه چیزو با دقت بررسی میکنی ...این روزا داری بزرگ میشی و شیطنت های شیرینت بیشتر و بیشتر میشه و این خیلی خوبه.از وقتی که سینه خیز میری احساس میکنم که راحت شدی آخه خودت سراغ هرچی که بخوای میری,میری سراغ کتابای بابا و میخوری و خیسشون میکنی میری سراغ دی وی دی و تلفن و سیماشون رو میکشی و...این روزا وقتی بابایی میاد خونه ذوق میکنی و جیغ میکشی, دیگه معنی لباس پوشیدن رو دونستی و گریه نمیکنی وقتی کاپشن تنت میکنم آرومی چون میدونی قراره بری ددر, دخترکم چه حس خوبیه وقتی شبا شیر میخوای بیدار میشی و میای سرتو میذاری رو دستم و منتظر میمونی تا شیر بخوری بعضی وقتام دلت برام تنگ میشه و میای کنارم دوباره خودت میخوابی آخ قربون دلت برم من...

دختر گلم امید زندگیم دوستت دارم                                                 92.10.23

عروسک خوشگل من روشا خانوم تا این لحظه ، 7 ماه و 6 روز و 14 ساعت و 20 دقیقه و 3 ثانیه سن دارد

پسندها (1)

نظرات (0)